Kiek svorio galite prarasti dehidrataciją

Ar jūsų šuo laka pakankamai vandens?, Kiek svorio netekus dehidratacijos

Tačiau gerti daug vandens kiekvieną kartą bėgant nei praktiška, nei veiksminga. Štai kaip tai galima išspręsti.

kiek svorio galite prarasti dehidrataciją

Jums tikriausiai ne kartą buvo sakyta, kad sportuodami visada turėkite butelį vandens ir reguliariai jį gurkšnokite. Taip turėtumėte išvengti dehldratacijos skysčių praradimogalinčios ne tik pakenkti sveikatai, bet ir sutrikdyti sportine veiklą.

Hidratacija yra kokybiško, normalaus bėgimo pagrindas. Teisingas dažnai cituojamas faktas, kad net mažytis lašas, prarastas dėl nepakankamos hidratacijos, — tik vienas ar du procentai jūsų kūno svorio — reiškia daug prastesnius fizinius parametrus.

Auksinės bėgikų hidratacijos taisyklės

Tačiau gerti kuo daugiau ir kuo dažniau nebūtinai yra teisinga. Bėgdami valandą, galite prarasti iki 2 I skysčių, bet jūsų kūnas tokio kiekio per tą patį laikotarpį atkurti negali.

kiek svorio galite prarasti dehidrataciją

Kiek gerti Tik bandydami galėsite nustatyti jūsų organizmui sportuojant tinkamiausią skysčių kiekį. Štai keletas gerų bendrų hidratacijos taisyklių, kurių siūkoma taikytis: Per 2 val.

Kiek svorio per dehidrataciją

Stenkitės išgerti l kiekvieną dieną atsižvelgiant j kūno dydį ir treniravimosi intensyvumą. Gerkite dažnai ir mažai, o ne daug iš karto.

Kiekvienam kūno svorio kilogramui, kurį prarandate bėgdami, išgerkite maždaug 1,5 I vandens. Begant trumpai iki 1 val.

Kiek svorio dehidracija

Hidratacijos stebejimas Užuot apie hidrataciją galvoję kaip apie organizmo vandens atsargų papildymą prieš bėgimą ir po jo, planuokite, kaip apskritai ją palaikyti. Kūno hidrataciją lengva stebėti naudojant vieną iš toliau nurodytų paprastų metodų.

Pasisverkite nuogi. Padarykite tai prieš bėgimą ir iš karto po jo.

kiek svorio galite prarasti dehidrataciją

Kiekvienas prarastas kilogramas prilygsta litrui netektų skysčių. Stebėkite šlapimo spalvą. Paprastai šlapimas turėtų būti labai šviesiai geltonas beveik skaidrus. Jeigu jis labai tamsus, vadinasi, kūnas patiria dehidrataciją. Atkreipkite demesį į troškulį Senas patarimas atsigerti prieš pajuntant troškulį yra gana apdairus, tad vos jį pajutę, gurkštelkite kokio skysčio.

Kiek svorio netekus dehidratacijos, Dehidratacija. Kaip ją atpažinti ir koreguoti.

Nors po ilgo bėgimo ar varžybų šiokia tokia dehidratacija neišvengiama, ji neturėtų daryti didesnės įtakos rezultatui. Tyrimai rodo, kad elito sportininkal reguliariai patiria nedidelę dehidrataciją ir net naudinga būti mažesnio kūno svorio, nes tuomet organizme yra mažiau vandens. Tačiau svarbu žinoti sunkios dehidratacijos požymius, ypač jei bėgate labai karštomis ar drėgnomis sąlygomis, nes išskirtiniais atvejais gali ištikti mirtis.

  • Riebalus deginantis kuras
  • Dažnai dehidratacija pasireiškia mažiems šuniukams.
  • Geriausia mediena, skirta deginti riebalus
  • Kiek svorio dehidracija Atsakymai į tai kaip numesti svorio?

Reikėtų atkreipti dėmesį įšiuos požymius: stiprus troškulys, galvos skausmas, mažas prakaitavimas ir sumišimas. Jei geriama per daug Nors dehidratacija vis dar yra viena iš svarbiausių problemų, kurių kyla bėgikams, ypač bėgantiems didelius nuotolius, gerti per daug vandens gali būti lygiai taip pat pavojinga. Kad jūsų kūnas tinkamai funkcionuotų, reikia tam tikro kiekio natrio.

Kaip aš galiu prarasti skysčių svorį

Geriant per daug daugiau nei spėjama išprakaituoti paprasto vandens, gali pasireikšti hiponatremija, t. Tai vis dažniau pasitaiko didesnėse masinėse varžybose, kuriose būna lėtų bėgikų, pernelyg sąžiningai geriančių.

kiek svorio galite prarasti dehidrataciją

Kuo lėčiau bėgate, tuo mažiau skysčių prarandate prakaituodami ir tuo daugiau atsiranda progų atsigerti. Jei vartojate ibuprofeną tai kiek svorio galite prarasti dehidrataciją vaistas, dažnai vartojamas sąnarių ir raumenų skausmui malšinti arba aspiriną, padidėja hiponatremijos rizika. Jos požymiai labai panašūs į dehidrataciją: pradeda skaudėti galvą, pykina, pasireiškia sumišimas, pilvo pūtimas.

kiek svorio galite prarasti dehidrataciją

Daugelis bėgikų pagrįstai nelinkę mažinti išgeriamų skysčių kiekio, nes gali būti sunku nuspręsti, kiek reikia išgerti, todėl paprasčiausias būdas išvengti hiponatremijos — vietoj vandens gerti sportinius gėrimus. Juose yra elektrolitų, kurie pakeis pašalintuosius su prakaitu ir palaikys reikiamą natrio koncentraciją kraujyje, Be to, sportiniuose gėrimuose yra naudingų angliavandenių, lengvinančių bėgimą ir padedančių kovoti su nuovargiu.

Tinkami ir netinkami gėrimai Apskritai bet koks skystis tinka hidratacijai palaikyti, bet vieni skysčiai naudingesni nei kiti, o kai kurie turi šalutinį poveikį.

kiek svorio galite prarasti dehidrataciją

Tinka: Paprastas vanduo: jei reikia, tinkamas gurkšnoti bėgant iki 1 val. Sportiniai gėrimai: ilgiems bėgimams, trunkantiems daugiau nei valandą.

Dehidratacija. Kaip ją atpažinti ir koreguoti.

Kiek svorio galite prarasti dehidrataciją vaisių sultys: ilgiems bėgimams. Kava arba kola: prieš intensyvias ar greičio treniruotes, kad padidėtų budrumas ir greitis.

Kaip aš galiu prarasti skysčių svorį Galbūt esate girdėję, kad per dieną reikėtų išgerti du litrus vandens. Tačiau tikrasis kiekis vandens, kurį reikėtų išgerti, yra labiau individualus, nei galėtumėte pamanyti, rašoma healthline. Gegužės 2 d. Tačiau gerti daug vandens kiekvieną kartą bėgant nei praktiška, nei veiksminga. Štai kaip tai galima išspręsti.

Netinka Gazuoti gėrimai: dėl juose esančių dujų sunku gerti bėgant, todėl daugelis bėgikų neišgeria tiek, kad palaikytų hidrataciją. Tiršti gėrimai: kal kuriuose vaisių ar pieno kokteiliuose yra maisto produktų, kuriuos reikia suvirškinti, todėl organizmas pasisavina lėtai. Alkoholiniai gėrimai: bet koks gėrimas, kuriame yra daugiau nei 4 proc.

Parengta pagal E.

Svarbi informacija