Svorio metimo klaidų, kurias daro pradedantieji

Penkios klaidos, kurias daro žmonės, kilnodami svorius namuose

Stiprumo treniruočių rutina ne visada yra išpjauta — taip namuose keliate svorį.

AEROBIKA SVORIO METIMUI? AIŠKU, KAD NE!

Tačiau gali būti sunku įsisavinti, kai neturi žmogaus, kuris tave stebėtų ir parodytų, ką daryti IRL. Tai visada yra gera idėja darbas su treneriu tam tikru pajėgumu, bent jau iš pradžių, net jei jis yra vaizdo įraše ar Keisti mastelį, todėl gausite pagrindą to, ko galite tikėtis treniruotės metu.

Bet jei tai neatitinka jūsų kainų diapazono arba jei norite tiesiog pradėti dabar, tebūnie tai jūsų vadovas.

svorio netekimas su jakonu

Žemiau du sertifikuoti treneriai dalijasi dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis, kurias daro Ar galiu numesti svorio iš pūkymo?, pradėdami sunkiosios atletikos sportą, taip pat savo svarbiausiais patarimais, kaip išlikti saugiems ir pasiekti geriausių rezultatų pradedant savo svorio treniruotes namuose.

Mūsų sveikatos ir sveikatingumo informaciniame biuletenyje jūsų pašto dėžutėje pateikiami geriausi produktai, atnaujinimai ir patarimai.

svorio netekimas patarimai sveikas būdas

Kodėl namuose turėtumėte kilnoti svarmenis? Jei vienas iš jūsų tikslų yra numesti svorio ir padidinti savo medžiagų apykaitą, jėgos treniruotės yra kelias.

geriausios svorio metimo bendruomenės

Bet jei tai nėra jūsų tikslas, sunkioji atletika siūlo daug kitų privalumų, tokių kaip laikysenos, lankstumo, judrumo ir miegoti, taip pat padeda sumažinti stresą ir pagerinti energiją, pasak Whitney. Svorio kėlimas namuose yra patogus, nes svorio metimo klaidų galite kurias daro pradedantieji bet kuriuo metu, kuris tinka jūsų tvarkaraščiui. Kai kuriems žmonėms patekti į sausakimšos sporto salės svorio salę yra pakankamai baisu, kad jie norėtų mesti rūkyti ar išvengti pradžios.

Keturių dienų padalijimas Svorio metimo veikla Šeštadienis: poilsio diena Sekmadienis: poilsio diena Kaip matote, aukščiau pateiktuose skyluose ir dar daugiau, pavyzdžiui, krūvos kiekviena raumenų grupė treniruojasi kartą svorio metimas ir praleistos menstruacijos savaitę. Tai reiškia, kad kiekviena raumenų grupė treniruojasi vieną kartą 7 dienas, tai yra gana mažas jėgos treniruočių dažnis. Treniruotės riebalų praradimo supersets kartą per savaitę Pagalvok apie tai.

Panagrinėkime penkias įprastas sunkumų kilnojimo klaidas pradedantiesiems ir kaip jas ištaisyti. Naudokite netinkamą formą Tinkamos formos mokymasis yra viena iš svarbiausių jūsų sunkiosios atletikos rutinos dalių, nes ji nėra naudojama tinkama forma ir technologija gali sužeisti.

  1. Geriausias būdas atsikratyti menopauzės riebalų
  2. 12 klaidų, kurias daro pradedantieji veganai | Kas Tas Avokadas
  3. Deginti riebalus trel
  4. Kaip numesti svorio?
  5. Taip jie nusivilia visa nauja mitybos sistema ir filosofija.

Gera forma yra būtina norint išvengti traumų ir padėti raumenims sustiprėti. Jei nenorite samdyti trenerio, taip pat galite įsirašyti į save, atlikdami kiekvieną treniruotės judesį savo forma.

1. Naudokite netinkamą formą

Savo formą galite palyginti su vaizdo įrašu, kuriame rodoma teisingą formą ir tada prireikus sureguliuokite. Praleiskite šildymą Viliojama šokti tiesiai į treniruotę, tačiau treniruojant jėgą ypač svarbu skirti tam laiko tinkamai šildyti. Kaip tai ištaisyti Galite pradėti nuo putplastis rieda, arba dinamika jogos srautas kad sušiltų tavo kūnas.

Kelis mėnesius naudokite tuos pačius svorius Raktas norint tapti stipriam ir pamatyti norimus rezultatus treniruojantis su jėgomis yra palaipsniui mesti sau iššūkį.

Taigi ko negalima daryti?

Kitaip tariant, neleiskite treniruotėms jaustis per lengvai. Norėdami toliau daryti pažangą, turite padidinti savo kūno reikalavimus pasipriešinimą didindami svorį kas keturias ar šešias savaites arba kai tik galite.

Kaip padidinti riebalų deginimą medžiagų apykaitą Kaip Numesti Svorio? Clark seserys svorio netekimas Kada valgyti daigai norint numesti svorio namų svorio netekimas, kaip deginant riebalus riebalų nuostoliai ir erekcijos sutrikimai. Sarah jakes svorio netekimas naujas riebalų nuostolių tyrimas, riebalų deginimas apatinėje nugaros dalyje valgyti nustoti valgyti norint numesti svorio. Savo progreso sekimas. Riebalų deginimas svorio metimo režimas 4 raidės Fito purškiklis svorio metimui numesti svorio tėtis bodis, kaip numesti svorio 60 metų kaip 2 numesti svorio per 2 savaites.

Norite sugebėti atlikti visus tam tikro pratimo pakartojimus geros formos, kur paskutiniai du atstovai jaučiasi iššūkiu, sako Whitney. Kaip tai ištaisyti Jei pakartojimai priverčia jus jaustis lengvais, žinote, kad tai yra kelių kilogramų priaugimo ženklas.

svorio metimo grafiti

Jei turite biudžetą, laikas investuoti į jį naujas hantelių rinkinys ar virdulys. Bet jei nesate pasirengę išleisti pinigų arba nerandate svorių svorio metimo klaidų nuolat trūkstagalite naudoti indai kurį jau turite.

didžiausias riebalų praradimas

Gali būti, kad trokštate sunkiai pakelti, tačiau per sunkus startas yra būdas susižeisti. Pervargimas arba per didelių svorių naudojimas Minusas, jei dažnai nesislenka su svoriais ar metate iššūkį sau, yra persistengti.

Treniruotė bėgant laikui bus ne tik progresyvi, bet ir išmokys saugiai atlikti pratimus, mokys, kokius svorius pasirinkti, kaip sekti pažangą ir dar daugiau jei tai gera programa!

SVORIO METIMAS - 10 KLAIDŲ, KURIAS TU DARAI!

Taip pat galite atsisiųsti programas su vaizdo įrašais su vadovais, arba pagal kai kuriuos planus mokymai gali būti išdėstyti PDF formate arba atsispausdinamame kalendoriuje, kurio galite laikytis.

Visais klausimais apie sveikatos būklę ar sveikatos tikslą visada pasitarkite su gydytoju ar kitu kvalifikuotu sveikatos priežiūros paslaugų teikėju.

Svarbi informacija